Merkversterkend Werken. Aanstekelijk anders en nieuw! Laat zien dat je bedrijf meer is dan een logo alleen.
Doe daadwerkelijk wat je belooft en waarin je gelooft.
Het versterkt je geloofwaardigheid in de markt.
Lukt het je vast te houden aan je eigen idee of hoger doel? En heb je helder hoe je dat wilt operationaliseren? Dan heb je een visie. Wanneer je doet wat je belooft en waarin je gelooft wordt het duidelijk dat je betrouwbaar bent en dat klanten en medewerkers op je kunnen rekenen. Uiteraard kan het voorkomen dat je als bedrijf je uiterste best doet en dat een levering niet goed verloopt. In de regel krijg je de kans de klant alsnog tevreden te stellen. Het is echter beter en bedrijfseconomisch slimmer optimale aandacht te schenken aan de levering dan achteraf de schade aan product en relatie te moeten herstellen. Ons concept Merkversterkend Werken helpt je daarbij. Zodat iedereen de volledige verantwoordelijkheid neemt voor de kracht en de herkenbaarheid van jouw organisatie - jouw merk! Met als resultaat: Gewenst Merkbaar Gedrag en dat zal de geloofwaardigheid van je merk versterken. Klik hier en ontmoet ons.
Versterk jóúw Merk!
Stacks Image 404
Met ons unieke concept Merkversterkend Werken navigeren jij en je medewerkers naar een sterk en enthousiast ondersteund merk, en je klanten naar de ideale relatie die zij met jou als leverancier wensen. En dat allemaal 'on the job'. Dus direct geïntegreerd in het dagelijks werk. Je hoeft niet naar trainingen of seminairs toe. Merkversterkend werken is ook als prepaid leverbaar, wij monitoren dan voortdurend samen jouw verbeterproces. Laat zien dat je bedrijf meer is dan alleen een logo.

Merkversterkend werken geeft inzicht in de kracht van jouw gewenst merkbaar gedrag. Met concrete verbeteracties die je online met een applicatie kunt monitoren en meten.
Je kunt de beleving van jouw klanten erbij betrekken. Merkversterkend werken betekent hogere rendementen en voorkomt verzurende, geldverslindende samenwerkingsballast. Kies nu voor een grotere merkherkenbaarheid.
Stacks Image 1004
Stacks Image 1002
Bij Honda Verhagen is merkversterkend werken onderdeel van sociale innovatie in het kader van certificering duurzaam ondernemen.
"Als uw mensen achter het beleid en procedures staan wordt duurzaamheid een succes. Bij certificeren worden procedures beoordeeld en vastgelegd zonder houding en gedrag van medewerkers te verbeteren. Met merkversterkend werken gebeurt dat wel en daardoor wordt het aanpassen van procedures een stuk eenvoudiger. Sociale innovatie is de nieuwe manier om duidelijk en prettig samenwerken mogelijk te maken." Ferry de Vries, Bedrijfsleider Verhagen.
Verhagen houdt van snelheid en ziet dat ook graag als het om verbeteren gaat binnen de eigen organisatie. In die gedachte hebben Geert Verhagen en Eric van der Wal elkaar gevonden. Op de foto is Eric te gast bij de superchallence op het circuit van Assen.
Stacks Image 639
Stacks Image 693
TVE Sint Oedenrode werkt vol enthousiasme met merkversterkend werken. De herkenbaarheid en sterk vakmanschap zijn vergroot. Door goede onderlinge communicatie en het benoemen en daadwerkelijk realiseren van concrete 'kop-staart' verbeteringen.
Stacks Image 722
Stacks Image 724
Stacks Image 726
Stacks Image 742
Stacks Image 739
Stacks Image 756
Stacks Image 745
Stacks Image 836
Het P&C team van COA heeft gebruikgemaakt van de 'snelkookpan' versie van merkversterkend werken. In één dag is het gelukt om hun herkenbaarheden, de daarbij horende bedrijfsetiquette voor merkversterkend werken en hoofdonderwerpen ter verbetering plus concrete actiepunten uit te werken. En operationeel te maken. De resultaten worden meegenomen in het COA-leerplan. De manager en team: "Merkversterkend werken is uiterst effectief".
Stacks Image 1044
Stacks Image 1058
Stacks Image 1054
Stacks Image 1056
Stacks Image 1048
Stacks Image 1046
Topaz Overrhyn heeft gekozen om haar merkherkenbaarheid te vergroten en zet merkversterkend werken in. Zodat zij haar bewoners en hun familie nog betere zorg en begeleiding kunnen geven. Merkversterkend werken geeft duidelijk richting aan het concretiseren en operationaliseren van de voorgenomen zorg-doelen!

KNVB, stichting AKN, Tros en de Rabobank hebben ook gekozen voor de individuele en op de persoon toegesneden variant van merkversterkend werken

Hun mensen worden begeleid, geïnspireerd en gestimuleerd om vanuit hun eigen specifieke persoonlijke herkenbaarheid te opereren. En dat passend bij de behoefte, beleving en belang van hun rolfase. Met het merkversterkend werken persoonlijk-spiegelprofiel als leidraad.

Ook Fundeon, het kenniscentrum voor de bouw en infra heeft merkversterkend werken in huis gehaald.
Stacks Image 763
Bij VHI is denkidee betrokken om sociale innovatie en duurzaam ondernemen in praktijk te brengen. Op een laagdrempelige en transparante manier. Herkenbaar voor medewerkers en klanten!
Stacks Image 780
Brecheisen vergroot zijn commerciële slagkracht en gebruikt merkversterkend werken als aanjagend format! Voor het gezamenlijk nadenken en verbeteren van producten en klantbenadering. Alles in het teken van het versterken van het merk Brecheisen. Steeds verder op weg naar grote merkherkenbaarheid en klantloyaliteit.
mens en ontwikkeling denkidee b.v. | merk sterk teamgedrag . begeleiding . leiderschap . advies | Hans Memlinglaan 22, 3723 WJ Bilthoven |
tel.: +31 (0)30 228 12 89
| vertel@denkidee.nl | KvK Utrecht 30.14.52.70. | BTW/VAT nr. NL / 0753.17.527 | algemene voorwaarden | sitemap | landingspagina |